Prostočasnik - revija za ustvarjalno preživljanje prostega časa

torek, 10. november 2009

Končno...


Res je, da se k pisanju bloga spravljam že več mesecev... mogoče kakšnih štiriindvajset.

Pa kaj, ko čas tako leti.


Moja zlata prijateljica je bila tik pred zagovorom magisterija.

Grozila je že z velikim slavjem ob končni zmagi. Zato sem se sestavila, se zagrizla v načrt in bila na koncu zelo zadovoljna z izidom.

Ona pa tudi :)

12 komentarjev:

  1. O, dobrodošla :)

    Čist hud izdelek! Hočemo še!

    OdgovoriIzbriši
  2. UU, tale bi pa nekam pasal :)
    Čist hudo! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oo, tole je pa noro dobro. Pa mi šivanje perlic sploh ni všeč :) Mogoče me pa premami, da kdaj poskusim :)
    Čudovit kompletek, ki bi ga bila vsaka vesela.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hudo! Me veseli, da si se zagrizla in pregrizla do konca :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit kompletek. Zelo mi je všeč.

    Doma imam vzorček za podobno rožico, ki čaka in čaka in čaka,.. Ampak sedaj sem dobila eno brco in se bo potrebno spopasti z njim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja....končno:) Videla "v živo" in je res krasna.....Jana se pa kar podpišem pod tvoj post :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mega dober nakit! Se ga ne bi nobena branila!

    OdgovoriIzbriši
  8. Punce, se splača spopast z načrtom...ker je občutek, ko je narejena roža v tvojih rokah tako noro doooober!

    Tiste, ki pa ne prepletate: Še vedno lahko vpišete magisterij in potem upate, da se bo katera od prijateljic "malo" pomatrala ;-)

    OdgovoriIzbriši