Prostočasnik - revija za ustvarjalno preživljanje prostega časa

torek, 11. december 2007

Lov na ptičke

Zjutraj sva se spravila lovit ptiče. Seveda ne zares, ampak s fotko. Tadej je splezal po lestvi visoko v drevesno krošnjo in na drevo v višini svojega studia na vejo pritrdil ptičnico. Renata, ki je stvar opazovala od daleč, naju je spraševala, kaj obešava ene polivinile na veje. Pa ne, a ne vidiš kakšna lepa hiška je tole, draga soseda?!
Ptički ne hodijo v ptičnice brez hrane. Vsujeva sončninčna semena in vsa zagreta stečeva v studio in čakava.

Čakava 1 uro, nič. Čakava še eno uro, spet nič. Čakava ŠE eno uro. Zirou.

PTIČKIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!! PTIČKIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!

Ptički pa nič. Tud popoldne nič.

Pa kaj je zdaj, ptiči, mi vas rabimo na fotki!

3 komentarji:

  1. No, pa sem te našla, pa čisto po naključju, res em vesela...te obiščem še kdaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja, pofočkala sem te, obišči moj blog...

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo Rada :) tudi jaz sem te našla po naključju :))) No, prek Johane :)

    Tvoje delo mi je že dooolgo časa všeč, imam skoraj vse tvoje knjige, pa Prostočasnika tudi :)

    Takale ptičnica bo pa tudi pri nas visela :)



    Ptičke so pa .... včasih rabijo kar nekaj časa, potem pa imaš stalne in vesele obiskovalce :)

    OdgovoriIzbriši