Prostočasnik - revija za ustvarjalno preživljanje prostega časa

nedelja, 9. december 2007

Tudi nedelje več niso tisto, kar so bile

Sem že mislila, da bo vsaj to nedeljo mir. Da bo to ena čisto navadna nedelja povprečne slovenske gospodinje. Pospravljanje, kuhanje, pranje in peglanje. Vmes pa še pregledovanje Filipovih zvezkov in delanje nalog.

Pa ni uspelo. Iz ene znane revije so me prosili, če lahko fotkajo v mojem ateljeju. Da je pri meni tako dober ustvarjalni milje ... (no, jasno, da je, samo včasih je pa treba pospravit :).

Pa je šlo dopoldne.

Popoldne pa spet delo. Zamujam s članki za revijo Pri nas doma. Urednica mi je sporočila, da čaka samo še mene. Saj bom.

Hvala bogu, da je to zadnji članek za karkoli v tem letu. No, vsaj UPAM!

Včeraj sem za kulinarične strani PND-ja (Pri nas doma) pekla pite, ki so jih zvečer (po obveznem fotografiranju že hladne, a še vedno užitne - pravzaprav še boljše!) pojedli moji dragi prijatelji, danes pa me čaka še prispevek za Idejo meseca. Krmili bomo ptičke.

Ko delam, Tedi fotografira postopek. Ob enajstih zvečer končam. Jutri poslikava še glavno sliko. Nekje med vejami dreves.

Razmišljam, kaj ptički najraje jedo. Jutri objavim fotko, če ujamemo kakšnega med malico.

Ni komentarjev:

Objavite komentar