Prostočasnik - revija za ustvarjalno preživljanje prostega časa

četrtek, 10. september 2009

Otroški bazar 2009 : To sem jaz - nariši svoj obraz

Tale jesenska je res težka. Dva dni sem postavljala štant na Otroškem bazarju. Pravzaprav sem en dan premišljevala, drugi pa postavljala. Ker vedno vzamem neopremljenega, se prilagajam situaciji na terenu. Najprej moram videti, kakšne štante postavijo sosedje, nato pa temu primerno pripravim svojega.


Moj sosed je proti meni obrnil prelepo svetlo modro stenco.
Malo papirja in vrtne koprene in moj štantek je takle.

Zjutraj bom pod napis pritrdila še tri pisane slikce naslovnic. Tako nastane ena čisto prisrčna otroška sobica.

A mogoče kdo pusti otrokom doma čečkat po stenah? Ne, seveda ne, se mi je kar zdelo.
Zato, drage moje, pripeljite otroke na Prostočasniški štant in jim pustite kracati po naših stenah. Ve si pa med tem malce oddahnite.

Vabljeni!
(Dobite kakšno brezplačno številko. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar